HTML

Darren Shan Blog

Darren Shan, eredeti nevén Darren O'Shaughnessy ír származású, angolul alkotó író. Elsősorban ifjúsági horrorregényeiről ismert. Ezen a blogon megtalálod a legfrissebb híreket, képeket videókat. Friss -> Minden nap 9 óra Ha bármit szeretnél megosztani velem: darren.shan.blog@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Árny - Ha ütütt az utolsó órád

2008.11.12. 09:00 :: Darren Shan

Ahogy megígértem itt a 7. Démon-könyv ismertetője!
ITT előre megrendelheted 20% kedvezménnyel!!!
Címe -------> Árny - Ha ütütt az utolsó órád
Megjelenés -> 2008. november 20.
Ára --------> 2390.-

Nem tudod átverni a halált. - "Olyan vagyok, mint egy élő szivacs -- felszívok minden emléket. Tolvajnak érzem magam, miközben egy ártatlan érintéssel titkokat lopok. Nem szeretem ezt az ajándékot. Tolakodó és alattomos. Azt hiszem ártalmatlan, de nem vagyok benne biztos. Ha a tudás hatalom, miért érzem magam ennyire egyedül!?" Az apokalipszis eljött, és a világ elégett. De ez még nem a vég, és a pusztításon kívül az új élet is feltűnt. Bec visszatér, hogy szembenézzen a Démonvilággal. Évszázadokkal a bebörtönzése után, sokkal erősebb, mint azelőtt, de a démonok sincsenek többé egyedül. Valaki más is kikúszott a sötétségből, Bec-cel együtt. Többé már nem Vész herceg az emberiség legnagyobb ellensége! - Acsai Roland fordítása.

Holnap mini-interjú Darren Shannel, és pár MSN-ikont is felrakok!
Nézz be holnap is!!!







 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darrenshan.blog.hu/api/trackback/id/tr75757565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jánoska12 2011.05.06. 12:00:49

Nagyon tetszenek a könyvei, többet is elolvastam már. Viszont volna egy kérdésem. Valaki ismeri a Pokol pereme könyvet? Mennyire jó a sztorija? Erre a könyvre gondoltam: www. konyv-konyvek. hu/ book_images/33a/999641233a.jpg

Jánoska12 2011.05.06. 12:02:16

Nagyon tetszenek a könyvei, többet is elolvastam már. Viszont volna egy kérdésem. Valaki ismeri a Pokol pereme könyvet? Mennyire jó a sztorija? Erre a könyvre gondoltam: www. konyv-konyvek. hu/ a_pokol_pereme_varostrilogia_2
süti beállítások módosítása